V prípade akýchkoľvek otázok alebo problémov môžete kontaktovať našu zákaznícku podporu.

  • pomocou LIVE chatu/kontaktného formulára na stránke v pravom dolnom rohu
  • e-mailom na e-mailovej adrese: podpora@slovmatic.sk
  • telefonicky na infolinke: 0800 142 000 (8:00 – 23:00)

 

Často kladené otázky (FAQ)

REGISTRÁCIA A PRIHLÁSENIE

 

Kto má oprávnenie uzatvárať stávky v online kasíne SLOV-MATIC?

"Hráč, ktorý dovŕšil 18 rokov veku, a teda je v zmysle zákona o hazardných hrách oprávnený zúčastniť sa na internetových hrách. Rovnako hráč, ktorý nie je zahrnutý v Registri vylúčených osôb (RVO)."

 

Ako je možné sa zaregistrovať?

"Registráciu možno uskutočniť prostredníctvom tlačidla REGISTROVAŤ v pravom hornom rohu webovej stránky. Je potrebné uviesť osobné údaje a zadať osobné doklady na overenie. Registrácia vyžaduje zvoliť si unikátne prihlasovacie meno a heslo."

 

Je nevyhnutné pri registrácii uviesť skutočné meno?

"Áno. Registrácia pod skutočným menom je nevyhnutná, nakoľko ide o základný údaj na kontrolu totožnosti hráča."

 

Ako dlho trvá overenie dokladov totožnosti?

"Vzhľadom na to, že doklady totožnosti sa overujú "ručne", celý proces môže trvať 1-2 hodiny od nahrania vašich dokladov do systému."

 

Ako sa prihlásim na svoje hráčske konto?

"Prihlásenie do hráčskeho účtu hráč realizuje prostredníctvom tlačidla PRIHLÁSIŤ v pravom hornom rohu (pri tlačidle REGISTRÁCIA). Následne zadá unikátne prihlasovacie meno a heslo nastavené pri registrácii užívateľského účtu."

 

Je povolené hranie v online kasíne SLOV-MATIC, ak figurujem v Registri vylúčených osôb (RVO)?

"V takomto prípade hráč nemá oprávnenie využívať služby dostupné v žiadnom online kasíne."

 

VKLADY A VÝBERY

 

Je možné hrať v online kasíne SLOV-MATIC zdarma?

"Áno. Jednotlivé internetové hry v online kasíne SLOV-MATIC je možné vyskúšať aj zdarma. Túto možnosť má však hráč k dispozícii len kým sa neprihlási. Po prihlásení do svojho hráčskeho konta už možnosť voľného hrania nemá."

 

Ako je možné vložiť finančné prostriedky na účet v online kasíne SLOV-MATIC?

"Prostredníctvom tlačidla VKLAD FINANCIÍ, ktoré sa nachádza vo vašom hráčskom účte. Pre vklad finančných prostriedkov na vaše hráčske konto zvolíte jednu z platobných možností (Pay platby, Card Pay, Bankový prevod, SMS platby, Paysafecard) vkladu na hráčske konto. Potom už len stačí zadať vami zvolenú výšku vkladu na uskutočnenie transakcie."

 

Čo v prípade, ak mi po vklade nenabehnú peniaze na hráčsky účet v online kasíne SLOV-MATIC?

"Aj táto situácia je možná. V prípade, že banky majú výpadok v rámci spracovania financií. O svoje finančné prostriedky sa však obávať nemusíte. Nepripísali sa vám na hráčsky účet v online kasíne SLOV-MATIC okamžite, no pripíšu sa o čosi neskôr. Kontaktujte nás a radi vám s týmto problémom pomôžeme."

 

Môžem hrať ihneď po vložení financií na hráčsky účet?

"Po predložení potrebných dokladov a ich úspešnom overení môžete realizovať vklad na váš hráčsky účet. Následne si zvoliť ľubovoľnú hru z ponuky online kasína SLOV-MATIC a hrať."

 

Akým spôsobom si môžem vybrať svoju výhru?

"Je potrebné zvoliť položku ŽIADOSŤ O VÝBER. Následne zvolíte sumu, ktorú žiadate vybrať na svoj bankový účet. Peniaze Vám prídu na váš bankový účet do 1-2 pracovných dní od schválenia výberu."

 

Mám účet v zahraničnej banke, bude mi aj tak vyplatená výhra?

"Spoločnosť SLOV-MATIC nevypláca peniaze do zahraničných bánk. Hráčom je umožnené zrealizovať výber výhry iba prostredníctvom slovenských bánk. Týmto spoločnosť nezodpovedá za zadržanie peňazí získané z výhry. Stačí, keď si do vášho hráčskeho konta zadáte IBAN slovenskej banky."

 

INTERNETOVÉ HRY

 

Je registrácia nevyhnutná pre hru v online kasíne SLOV-MATIC?

"Registrácia je povinná vzhľadom na overenie totožnosti, dokladov a veku hráča."

 

Je potrebné stiahnutie aplikácie či programu pre hru v online kasíne SLOV-MATIC?

"Nie. Stačí prístup k internetu a nič vám nebráni v tom, aby ste si užili zábavu a adrenalín z hry v našom online kasíne."

 

Čo v prípade, ak mi nejde spustiť a hrať hru?

"V takomto prípade je nevyhnutné skontrolovať kvalitu vášho pripojenia na internet."

 

Čo v prípade, keď hra mrzne alebo sa zasekáva?

"Skontrolujte kvalitu vášho technického vybavenia, možno bude pre plynulý zážitok z hry potrebný jeho upgrade."

 

Mám možnosť pozrieť si históriu svojho hrania?

"Áno. Stačí kliknúť na MÔJ ÚČET a následne na tlačidlo Moje stávky. Rovnakým spôsobom si viete prezrieť aj históriu spinov v hre."

 

BONUSY PRE NOVÝCH HRÁČOV

 

Na základe čoho sa prideľuje bonus?

"Bonus sa pridelí automaticky po splnení požadovaných podmienok."

 

Aké bonusy sú k dispozícii?

"K dispozícii v kasíne SLOV-MATIC je vstupný bonus v hodnote 100% prvého vkladu až do výšky 3.000 EUR a prvých 42 pretočení v celkovej hodnote 21 EUR (0,5 EUR/pretočenie) úplne bez rizika."

 

Ako je možné sa k uvedeným bonusom dostať?

"V prípade vstupného bonusu je potrebné splnenie podmienky prvého vkladu. Pre splnenie podmienok akcie musí hráč prestávkovať v online kasíne SLOV-MATIC 18-násobok vkladu (nárok na bonus = 100% prvého vkladu, maximálne však do výšky 3.000 EUR). Jednotlivé typy hier sa zarátavajú do plnenia podľa nasledovného: valcové hry (sloty) – 100%, ruleta – 20%, Blackjack – 10%. Po splnení podmienok hráč dostane 100% prvého vkladu, maximálne však 3.000 EUR. V kombinácii so vstupným bonusom je aj prvých 42 pretočení úplne bez rizika. Aktivuje sa automaticky po dokončení registrácie. Po prvom vklade na hráčsky účet Vám dáme možnosť zahrať si 42 pretočení v hodnote 21 EUR (0,5 EUR/pretočenie) úplne bez rizika. Či vyhráte alebo prehráte, pripíšeme Vám na hráčske konto po 42 pretočeniach na našich valcových hrách 21 EUR. Výhry Vám zostávajú bez ďalších obmedzení."

 

Je možné mať aktívne dva bonusy súčasne?

"Áno. Vstupný bonus je možné využiť v kombinácii s bonusom – prvých 42 pretočení úplne bez rizika."

 

Čo ak mi nebola pripísaná výhra z bonusu?

"V prípade nepripísania bonusu ste pravdepodobne nesplnili podmienky. V pripade, že áno, kontaktujte prosím našu podporu, radi vám s týmto problémom pomôžeme."

 

INÉ OTÁZKY

 

Ako je možné si zrušiť hráčske konto?

"Hráčske konto je možné zrušiť zaslaním vyplnenej žiadosti o zrušenie hráčskeho účtu Spoločnosti. Žiadosť je zverejnená na stránke casino.slovmatic.sk v sekcii Informácie - Herný plán - Žiadosť o zrušenie hráčskeho konta. Žiadosť musí byť vlastnoručne podpísaná a doručená Spoločnosti alebo ako príloha e-mailu na e-mailovú adresu: podpora@slovmatic.sk. Viac informácií nájdete v sekcii Informácie - Všeobecné podmienky."

 

Viem si nastaviť sebaobmedzujúce opatrenia?

"Áno, viete si nastaviť maximálnu výšku celkových stávok a výšku maximálnej prehry. Všetky tieto nastavenia si viete zmeniť aj v sekcii Môj účet – Zodpovedné hranie."

 

Kde sa môžem obrátiť s reklamáciou?

"Môžete využiť listovú formu a to korešpondenčnú adresu spoločnosti SLOV-MATIC, s.r.o., so sídlom Humenské námestie 1, 851 07 Bratislava alebo elektronicky e-mailom na e-mailovú adresu: podpora@slovmatic.sk."